Klachten

Ook al doet het team van Van Looy al het mogelijke om u als tevreden klant te hebben, toch  kan  het voorkomen dat u niet tevreden bent over een product of dienst dat/die u bij Van Looy heeft aangeschaft.

 

In  geval u geconstateerd heeft dat een product of dienst gebreken vertoont, verzoeken wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, liefst per e-mail aan web@vanlooy.be. Wij verzoeken u uw klacht zo volledig en duidelijk mogelijk te omschrijven.

 

Het Van Looy team zal uw klacht binnen de 14 dagen na ontvangst afhandelen. Indien de klacht niet binnen deze periode opgelost kan worden, wordt u hiervan op de hoogte gebracht, met een indicatie wanneer u een meer uivoerig antwoord kan verwachten.

 

Indien wij er samen niet uit komen binnen een redelijke termijn, dan wel 3 maanden na het indienen van de klacht, onstaat een geschil dat voorgelegd kan worden aan de bevoegde Belgische rechter.

 

 

 

Mijn account

Wachtwoord vergeten

Registreer

Mijn winkelmandje

Winkelmandje is leeg

Auto-onderdelen

Om vanlooy.be goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent. Accepteren